„Бугарија и Македонија освен соседи, се и братски народи, кои треба да се помагаат секогаш кога тоа е потребно. Затоа ние категорично го поддржавме паѓањето на визите за македонските граѓани во ЕУ“, изјави Борисов
„Ние сме две соседни држави. Нормално е понекогаш да се јават по некои проблеми, меѓутоа затоа се тука раководствата кога има потреба за нешто да се разговара и да се надминат тие проблеми“, рече Никола Груевски, премиер на Македонија.
Борисов ја реафирмираше идејата на Софија, за заедничкото славење на историските личности и настани, која пред неколку години доби поддршка од тогашниот премиер Бучковски, но поради отпорот во јавноста никогаш не заживеа.
„Разговаравме со мојот колега и за јазикот на омразата, за тоа и двете земји да се воздржуваат, да коментираат за детали од историјата кои не разделуваат, туку обратното - да бараме начини тие датуми, тие луѓе и настани од нашата историја кои не приближуваат да ги чествуваме заедно“, вели Борисов.
„Во однос на прашањата поврзани со историјата, моето мислење е дека треба да ги оставиме историчарите, а ние како раководства на двете држави да се фокусираме на сегашноста и на иднината, за да не не оптоваруваат работи кои се од 19 и првата половина на 20 век“, изјави Груевски.
Денешната получасовната работна средба во Софија, е прва меѓу Борисов и Груевски, дојде по неколку месечното заладување на меѓудржавните односи, предизвикани од случајот со Спаска Митрова, потонувањето на Илинден, и особено изјавата на Груевски во Австралија за обединувањето на Македонците.
По нив, официјална Софија во неколку наврати се закануваше дека ќе ја преиспита поддршката за евроинтеграциите на земјава - став од кој Борисов денеска ретерираше.
| 1. | Biljana Sekulovska, на 16.11.2009 во 14:17 напиша: |
| Ex... Bugarja prva ne prizna , ammma... so zadni nameri - ona e samo za onie so predni nameri ! Majstori sme da kocime niz brdo i da gi rasteruvme site sto ne ni stavaat sopki! Prav e Gruevski - za istorijata so Bugarija da raspravaat istoricarite - ori i ima sto ! |
| |
| 2. | Jas на 16.11.2009 во 14:21 напиша: |
| Edna od najdobrita i sovremena statija sto ja imam procitano vo posledno vreme bravo !!! |
| |
| 3. | simbol од skopje на 16.11.2009 во 14:50 напиша: |
Treba da se napravi ispravka na izjavata i toa treba da se kaze MAKEDONCITE I BUGARITE SE PRILATELSKI NARODI!! Bratski nikogas!!! |
| |
| 4. | baki од strumica на 16.11.2009 во 14:54 напиша: |
| kakva dvolichnost , ironijaaaa!!!! |
| |
| 5. | Vojdan од BT на 16.11.2009 во 14:54 напиша: |
Da, da .., si lichat Bojko i Nikola kako da se bratski premieri ! Kako i da e, daj ve molam napravete ja taa pruga Skopje-Sofija, pa da patuvame edni kaj drugi za chas i polovina - ko normalni lugje. |
| |
| 6. | Саво од Скопје на 16.11.2009 во 15:11 напиша: |
| Ееее, Бугарите за нас се цивилизиран народ... |
| |
| 7. | ivan на 16.11.2009 во 15:13 напиша: |
| Interesno zashto Gruevski,tolkova barze litna kom Sofia ?! |
| |
| 8. | Joco од Belgrad на 16.11.2009 во 15:13 напиша: |
Da, da... Edvaj cekame da se otvori granicata i da mozeme bez vizi da patuvame vo Bugarija, i ne samo toa - tuku i "zaedno da se raduvame i praznuvame so bratskiot Bolgarski narod". Borisov, odi legni si, otspi malku... |
| |
| 9. | Dimitar од Skopje на 16.11.2009 во 15:13 напиша: |
| Moe licno ubeduvanje e deka ne treba da mu se veruva na ovoj covek. |
| |
| 10. | Alvin од Kanada на 16.11.2009 во 15:14 напиша: |
| "Gospodin" Borison izgleda deka gi imas zaboraveno Makedoncite obespraveni vo vasata zemja, cii broj iznesuvase 252,908 vo popisot vo 1946ta godina |
| |
| 11. | ACER од Bugarsko Kosovo на 16.11.2009 во 18:32 напиша: |
ajde pa eden den da se obedinime vo edna drzava taka ke bide najdobro za site pozz A1 |
| |
| 12. | mkd од sk на 16.11.2009 во 15:59 напиша: |
| Smirete ja topkata so Bugarite |
| |
| 13. | kemba од Bitola на 16.11.2009 во 15:59 напиша: |
Од признавањето,после ембаргото,преку 2001г,па еве и сега пак Бугарија ќе бидии таа која ќе застани зад Македонија. Ако ништо друго кога ќе кажат дека сме братски народи знам дека тоа искрено го мислат. БРАТ БРАТА НЕ РАНИ АМА ТЕШКО НА ТОЈ ШТО ГО НЕМА. |
| |
| 14. | Koki од negotino на 16.11.2009 во 16:05 напиша: |
Konecno izjava kako sto dolikuva na eden sosed.Bravo sekoja chest se nadevam deka vo idnina ke se gledaat rabotite koi ne zblizuvaat a ne koi ne razdeluvaat.Sepak Bugarite ni se najbliski sosedi. Pozdrav za ovaa izjava. |
| |
| 15. | Горан од Скопје на 16.11.2009 во 16:26 напиша: |
| Братски народи, прифатливо. Ист народ НЕПРИФАТЛИВО :) |
| |
| 16. | Filip од Zurich на 16.11.2009 во 16:51 напиша: |
| naslovot e vic na denot, ama aj! |
| |
| 17. | maja од chicago на 16.11.2009 во 18:03 напиша: |
sosedski narodi-da. bratski -??? ni na kraj pamet!!!! |
| |
| 18. | Тинка од Велес на 16.11.2009 во 19:17 напиша: |
| Каков глумец бог да чува! Со грчка ја расипа работава па сега ни глуми ке градел добрососедски односи со "братските" соседи. Абе овој ЉуБчо Георгиевски да не му е нешто??? |
| |
| 19. | Phenom од Kav на 16.11.2009 во 19:27 напиша: |
| Еееее, која хипокризија е ова. На оние страниците каде се пишува за грција колку жолч истураат вмро-вците а тука се „лизни-мазни„ со коментарите, мирни и кротки како маченца. Толку од нашите ткн. патриоти за Македонија. Па нели и кај нив имало дел од големата македонија, нели и тие не не признаваат таму како македонци ? |
| |
| 20. | mkam на 16.11.2009 во 20:14 напиша: |
| Bravo.Samo napred mora veke ednas da se trgne napred,mislam deka Bugarite ni se najiskreni sosedi. |
| |
| 21. | Стојан од Велес на 16.11.2009 во 20:10 напиша: |
Не гледам зошто толкава врева се прави ? Треба ли и со овие да се искараме ? Пријателство со Бугарија е од стратегиско значење за нас, пре долго занемарувано во однос на фаворизираната Србија. |
| |
| 22. | Toci на 16.11.2009 во 20:15 напиша: |
| E zosto sega pak vaka zboruva ovoj Borisov, nelu znae deka ne nervira so takvi izjavi,neli ne treba da ima jazik na omrazata? |
| |
| 23. | Igor од Bitola на 16.11.2009 во 20:31 напиша: |
Ve molam procitajte ja Knigata na Bozidar Dimitrov "desette lagi na makedonizmot" kratka e i ja ima na internet.Jas ne izdrzav dokraj.Ke vidite kakvi se ne gluposti nasklakal ovoj nivni minister.Kakvi braka be,ovie ni se pogolemi neprtijateli i od grcite i od albancite.Grcite barem v lice ti kazuvavaat,a ovie se tajno rabotat a siguren sum sorabotuvaat so Grcite vo pozadina.Pa neli imaat ista maka,Egej,Pirin -2013! Pozdrav |
| |
| 24. | Prugata kon Bugarija, на 16.11.2009 во 20:49 напиша: |
| E pruga i kon Istanbul,sreden i dalek istok, se do Peking i Vladivosotok ! Da se naprvi treba vednas, no vo Bugarija,ja imaat napraveno recisi pred 2 veka do Gjuesevo, nie da ja napravime do Palnka i ja odvedeme vecrta dotamu, tie nokjeska }kje go napravat nivnite nekolku kilometri i se vrzeme utroto ! Nie po pola kilometar da pravvme, odamna kje ja imase - zatoa sto ja nema - Bugarija ne e kriva- tuku Kralevinata i Titovinata, a sega za 2O godini i nie sme kako niv vo odnos na taa pruga i... sega nie dvaesetina godinisme si sami krivi! |
| |
| 25. | Prugata kon Bugarija, на 16.11.2009 во 20:49 напиша: |
| E pruga i kon Istanbul,sreden i dalek istok, se do Peking i Vladivosotok ! Da se naprvi treba vednas, no vo Bugarija,ja imaat napraveno recisi pred 2 veka do Gjuesevo, nie da ja napravime do Palnka i ja odvedeme vecrta dotamu, tie nokjeska }kje go napravat nivnite nekolku kilometri i se vrzeme utroto ! Nie po pola kilometar da pravvme, odamna kje ja imase - zatoa sto ja nema - Bugarija ne e kriva- tuku Kralevinata i Titovinata, a sega za 2O godini i nie sme kako niv vo odnos na taa pruga i... sega nie dvaesetina godinisme si sami krivi! |
| |
| 26. | bg-mk од sandanski на 16.11.2009 во 21:06 напиша: |
Само едно ке ви кажа,кога сборите с омраза кон бугарите братјата в пиринска македонија се навредени за тоа што,тие жвеат там и не са потиснати.Јас сум от Бугарија ама ја сакам Македонија,сакам ја и Бугарија...нека не се делиме тоа са искали и предците ни,нека искаме тоа и ние!!! Ве молам А1 објавете!!! |
| |
| 27. | Novak на 16.11.2009 во 21:11 напиша: |
Ova se vika: "Sadenje kompiri na asfalt". Site testovi se isprobani. I Jugoslovenska konfederacija, i federacija pa mozese i se uste moze balkanska konfederacija, ili balkanska ek. unija, pa sto se ne, Arno ama nisto od seto toa. Za kakvi braka stanuva zbor. |
| |
| 28. | veles од veles на 16.11.2009 во 21:09 напиша: |
| pa jasno deka treba isti licnosti i isti praznici da slavime zatoa sto sme eden ist narod i istorijata sto ja imame so bugarija moze samo da ne obedinuva a ne razdeluva.toa go sakale Goce Delcev ,dame gruev i site heroi na vmro i koi sme nie da im sudime niv . |
| |
| 29. | левандис од софиjа на 16.11.2009 во 21:38 напиша: |
| Борисов е прав дека сме братски народи и требаше да каже еден ист народ само дека едните со промита од србите самосвест и нека некогаш во Македонија прогледнат и да прочитаат и дознаат вистината за самите себе си |
| |
| 30. | stojan на 16.11.2009 во 21:52 напиша: |
| znaci dvata narodi, bugarskiot i makedonskiot, ne sme eden narod ko sto vikaat tie, ovoj ili e mnogu glup za da ja raspoznae razlikata ili nesto indirektno saka da kaze, A1 daj objavete go komentarov sto pati go pisav |
| |
| 31. | straso од Makedonija на 16.11.2009 во 22:10 напиша: |
| steta gospodine borisov sto nasiot nekogasen politicki establisment koj ja rakovodese nasava drzava vo devedesetite godini na minatiot vek ostavi da vie kako drzava vlezete i se integrirate pred nas vo evroatlantskoto drustvo kade za sve ste posledni pa sega da ni kazuvate ubavi prikazki za dobrososedski odnosi molam objavete! pozzz.do a1.... |
| |
| 32. | yuksel од GOSTIVAR на 16.11.2009 во 23:22 напиша: |
| epa od ulicar ako pravat premier taka e |
| |
| 33. | marjan од skopje на 16.11.2009 во 23:34 напиша: |
| vo momentov ne ni trebaat neprijateli. Bravo za potegot na Gruevski.Sekoe javno podrzuvane na nasata drzava i prijatelski izjavi se sekogas dobrodojdeni. |
| |
| 34. | risto од uk на 17.11.2009 во 00:43 напиша: |
| sramota. ne ni priznavaat,ni nacija,ni jazik,ni makedonska zaednica vo pirinsko,ucestvuvaa vo podelbata,cinea zlostvorstva kako fasisti,konstantno vrsat propaganda,imaat aspiracii i den denes,kradat istorija,kultura,muzika,se... Bratski narod? Premijerot-poranesen telohranitel od balkanskiot narko diler? Gruevski,odi utepaj se! Sramota! |
| |
| 35. | makedonec од Kochani на 17.11.2009 во 13:31 напиша: |
| Jas bi rekol "premnogu" bratski za bugarite. A da ne ostavevte malce na raat da bideme toa sto sakame da bideme i bez postojano da ni ukazuvate kolku sme slicni, kolku sme delele zaednicka istorija, jazik, religija i drapaj si meot. Jas mislam deka bugarite ke ni napravat ogromna usluga ne samo nam tuku i sebesi dokolku ni "dozvolat" da se deklarirame kako slicni no sepak razlicni od niv. Se dotogas ke postojat tenzii vo odnosite.. |
| |
| 36. | Руки од Драчево на 17.11.2009 во 13:24 напиша: |
| Братски народи!? Браќа!? Можеби, како оние библиските - Авел и Каин ! |
| |
| 37. | emche од Prilep на 17.11.2009 во 13:17 напиша: |
| Добро ќе беше да нашиот драг Премиер кога ги нарачуваше статуите или кога го преименуваше аеродоромот мислеше исто како и денес. Да размислуваше дека треба на страна да се остави историјата на историчарите и да не водеше популистичка политика и барање на свои корени сигурно денес немаше да се чудиме на кое дереџе сме! Јасно е зошто беше оваа средба , само да ни се замачкаат очи дека нешто се преговара , колку да има со што да се оправда пред народот дека во тек има некакви преговори. Да сакаше груевски да направи нешто од државичкава одамна ќе имаше преговори со сите соседни држави а не во 5 за 12 и тоа на пола саат до Бугарија ! |
| |
| 38. | elka од Skopje на 17.11.2009 во 13:50 напиша: |
| требаше ли Груевски да чека до сега за да има состанок со Прванов ??? |
| |
| 39. | филип од македон на 17.11.2009 во 12:14 напиша: |
братски народи??? окупатори и асимилатори само се тие за нас. нивната политика е прогрчка и антимакедонска. зашто не ги признаат Македонците во пирин??? |
| |
| 40. | Aleksandra од Skopje на 17.11.2009 во 10:25 напиша: |
Sramota! So brakata mu Bugari Gruevski ja ostava istorijata na istoricarite i ke gi slavi zaedno golemite Makedonci Delcev i Sandanski! A so Grcite? - namerno ni ja vlosi pregovarackata pozicija so toa sto go krsti aerodromot Aleksandar Makedonski, avtopatot isto taka, ko da od toa se zivee!!! Namerno go pravi toa Gruevski za da ja donese nasava zemja na kolena, pa da mora da barame pomos od "bratski" raspolozenata Bugarija! |
| |
| 41. | Albanec од Republika Cair на 17.11.2009 во 11:25 напиша: |
| Vo momentot koga se vlosija pregovorite so Grcija, i se naveduvase referendum se vlosija i etnickite odnosi vo zemjata Gruevski dotrca do majka Bugarija, i odednas na lice mesto bugarskiot premier dade euforicna izjava bratski narod itn. Dalie ova se slucajno, zarem nikoj ne e uveren vo Bugarofilot Gruevski, zarem ne vi e jasno deka problemot so imeto bese eksponiran samo kolku da ne se vo prv red etnickite odnosi vo zemjata i kolku da se ostane na vlast. Sigurno ova ne vi e dovolno, ovcite nikogas nema da bidat popametni od ovcarot |
| |
| 42. | Иван од Скопје на 17.11.2009 во 14:26 напиша: |
| Груевски беше во Бугарија на посета кај неговиот колега Борисов и двајцата среќни излегоа и сопштија дека си правеле многу убав муабет. Борисов кажа дека „Бугарија и Македонија освен соседи, се и братски народи“ а нашиот па му одговори „Ние сме две соседни држави. Нормално е понекогаш да се јават по некои проблеми“ а пак за проблемите кои се јавија околу исориските прашања Груевски рече „Во однос на прашањата поврзани со историјата, моето мислење е дека треба да ги оставиме историчарите“. Груевски многу мирно си разговарал со Борисов заборавајќи на случајот со Спаса, за бугарските пасоши, за македонците во Бугарија. Груевски тука нема направено кампањи за да го крева партиотизмот и да ја врти јавноста против Бугарија. Како да ја врти кога пола партија има бугарски пасоши на чело со нивниот почесен лидер Георгиевски. По Грција маваме со дрва и камења а за ова со Бугарија ич не ни е гајле. СРАМОТА!!!! |
| |
| 43. | student од makedonija на 17.11.2009 во 14:55 напиша: |
Luge, sto se zanimavate so gluposti? Koi ste vie da resavate koj kakov narod e.Istorijata e edna i ista, samo sto so vreme se menuva i deneska nikoj ne ja poznava tocnata, niti nasata e tocna, nitu nivnata. Kako mozete da zboruvate deka bugarite ne gi priznavale makedoncite tamu, koga tie samite se smetat za makedonci, no-bugarski drzavjani.Samo prikazni se toa deka sakat da se delat, ili deka nemat prava.Istoto e i za makedonskite grci-egejska makedonija za niv e samo oblast, ne sakat ni da slusnat nekad da se deklarirat kako makedonci....za cudo, posle vojnite imam familija i tamu i tamu, a sum MAKEDONEC...i podobro zapoznajte se so stvarnosta, namesto da bidete bolni patrioti, pozdrav |
| |
| 44. | Димитар од Русе на 17.11.2009 во 16:19 напиша: |
Програма за прекугранична соработка 2007-2013 http://ipa-cbc-007.eu/mk/index.php Имплементацијат на актуелната програма ќе биде финансирана од новата „ Европска територијална соработка„ цел преку ИПА фондот и кофинансирана од Бугарија и поранешна југословенска Република Македонија, преку придонеси од националниот буџет. Настанатиот единствен ќуп на пари мора да биде потрошен според единствен сет (комплет) на правила и врз база на заеднички пристап кој што бара инволвирање на зазеднички програмски и организациски структури. На овој начин ИПА ќе промовира зајакната соработка и прогресивна екомоска интеграција и кохеренција помеѓу ЕУ и земјите кандидати. Ово е приjaтелство, Ово е EU, Затоа сме братски народи, кои треба да се помагаат секогаш кога тоа е потребно и да се фокусираме на сегашноста и на иднината, за да не не оптоваруваат работи кои се од 19 и првата половина на 20 век |
| |
| 45. | NIko на 17.11.2009 во 22:08 напиша: |
| vi trebva izolacia za oshte 30 godini! da se nauchite! mamka vi! |
| |
| 46. | m од bt на 18.11.2009 во 00:13 напиша: |
Makedoncite nikogas nema da bidat bratski narod so bugarite ni so grcite ni so albancite... pozz do a1 |
| |
| 47. | predlog од skopje на 11.02.2010 во 10:50 напиша: |
| bugarite da zemaat makedonso drzavjanstvo,pa posle mozeme da zborime za BRATSKI NARODI |
| |